Kunnen Wij

Helpen?

Op deze pagina hebben wij zoveel mogelijk informatie geplaatst over onze 3in1 wandelwagens. 

Heeft u toch nog een andere vraag? Neem dan contact met ons op en wij beantwoorden deze vraag zo snel mogelijk.

Informatie

3in1 Wandelwagen

Ben je opzoek naar informatie over onze 3in1 wandelwagens? Dan verwijzen we je graag door naar de informatie pagina.

Veel Gestelde Vragen

Heb je een leuke 3in1 wandelwagen gevonden? Leuk! Selecteer de juiste kleur en klik op IN WINKELMAND. De wandelwagen wordt dan in je winkelwagen geplaatst. Als je klaar bent met winkelen, ga dan naar je winkelwagen (rechtsboven). Controleer nogmaals je bestelling en als alles correct is klik je op ‘Afrekenen’.

Vervolgens kom je op de afreken pagina. Vul hier alle gegevens in waar om gevraagd wordt.

Als je adresgegevens ingevuld zijn en je hebt eventueel nog een kortingscode kun je deze invullen. Helemaal klaar? Dan klik je op ‘ Bestelling Plaatsen’ 

Nu ontvangen wij jouw bestelling en wordt er binnen 12 uur een iDeal betaallink of voor de klanten uit België & Duitsland een email gestuurd met de bankgegevens.

Heb je binnen 12 uur nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Dat is afhankelijk van de status van je bestelling. Als de bestelling al in verwerking is, is het vaak niet meer mogelijk om te wijzigen of te annuleren. Uiteraard is het mogelijk om even contact met ons op te nemen. Doe dit dan het liefst even via WhatsApp, zodat we je gelijk te woord kunnen staan en actie kunnen ondernemen om de verwerking van de bestelling stil te leggen (indien mogelijk). 

Dat is afhankelijk van de status van je bestelling. Als de bestelling al afgerond is en het pakket dus al verzonden is, kunnen wij het afleveradres niet meer aanpassen. Je ontvangt een verzendbevestiging met Track&Trace link. Via deze mail is het eventueel mogelijk om een verzoek voor levering bij een servicepunt in te dienen.

Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, dan is het vaak nog wel mogelijk om het afleveradres aan te passen. Neem in dit geval even contact met ons op. Doe dit dan het liefst even via WhatsApp, zodat we je gelijk te woord kunnen staan en actie kunnen ondernemen om de verzending van het pakket tegen te houden (indien nog mogelijk). 

Let op: Dit geldt helaas niet op pakketten die verstuurd worden direct vanuit de leverancier, controleer dus altijd goed het aflever adres!

Meer informatie over de levertijd en de verzendkosten vind je op onze informatiepagina Bezorging & levertijd.

Als je pakketje verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met Track&Trace link. Via de link kun je de status van je pakket en het verwachte bezorgmoment inzien. Ook kun je een verzoek voor levering bij een servicepunt indienen, mocht het bezorgmoment je toch niet goed uit komen. 

De verzendbevestiging wordt pas gestuurd als het pakket op het depot van PostNL gescand is. Vaak is dit pas ’s avonds laat of ’s nachts. 

Let op: Dit geldt niet als het pakket direct vanuit de leverancier is verstuurd.

Is het pakket volgens de Track&Trace informatie wel bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Neem dan even contact op met ons, zodat wij navraag kunnen doen bij de pakketdienst. Gelukkig komt het pakket vaak alsnog boven water! 

Oeps, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses. Neem in beide gevallen contact met ons op. Doe dit bij voorkeur via e-mail of WhatsApp en stuur gelijk foto’s van het verkeerde artikel of de beschadiging mee, hierom zullen wij namelijk vragen. Uiteraard zullen we kijken naar een passende oplossing. 

Let op: heb je een beschadigd artikel ontvangen? Meld dit dan aan ons binnen 48 uur na ontvangst!